معاون برنامه ریزی استاندار یزد گفت : خدمات جدید بیمارستان موقوفه گودرز تحولی در عرصه سلامت ایجاد کرده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، محمدرضا بابایی، معاون برنامه ریزی استاندار یزد، محمد رضا نبی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه ، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان از توسعه و ارتقاء بخش های فوق تخصصی ریه و کلیه در بیمارستان موقوفه گودرز بازدید به عمل آورد که در جریان آن ، محمد رضا بابایی معاون برنامه ریزی استاندار اظهارداشت: علاوه بر تغییرات فیزیکی که در این مجموعه موقوفه درمانی مشاهده می کنیم تغییرات محتوایی خوبی نیز ایجاد شده که تحولی در عرصه سلامت ایجاد کرده و جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی با اشاره به اینکه مدیران توانمند از حداقل منابع مالی بیشترین و بهترین بهره گیری را می کنند افزود: استان یزد یکی از پر پتانسیل ترین استان ها در حوزه درمان است و با تلاش مدیران این مجموعه درمانی خدمات کیفی خوبی ارائه می گردد.
 
معاون برنامه ریزی استاندار یزد اظهار داشت: یزد پایگاهی برای مردمانی است که به دنبال دریافت خدمات درمانی با کیفیت هستند می باشد و این رتبه خوب به خاطر توانمندی و تلاش بخش خصوصی در این حوزه است.
 
براساس این گزارش ، در ابتدای این مراسم دکتر محمد رضا منتظری رئیس و مسئول فنی بیمارستان گودرز ضمن ارائه گزارش کاملی از روند عملیات عمرانی تعمیر ، بازسازی و به سازی ساختمان این بیمارستان موقوفه گفت: با همکاری و کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سعی شده است خدمات با کیفیت درمانی برای همگان ایجاد شود.
 
وی در ادامه افزود: هم اکنون این مجموعه درمانی با بیش از 160 تخت فعال و بهره گیری از 170 پزشک متخصص و فوق تخصص مشغول ارائه خدمت است.
/2759/